tirsdag 15. mai 2012

"søttende" ?

For alle de som har mistet familiemedlemmer siden ifjor; fraskilte, separerte, alkoholiserte og refuserte; de som  ikke har briller, men glemte dem igjen en plass der de sikkert ikke var; rød, blå og GRØNN-russ (gudene vet hva det betyr!). Og ungene, selvsagt! Og de voksne som har kledt på dere i bunader og finstas.
Is og pølser, stå i kø, ha det gøy!
Hygg dere, bok- bloggere.! Dipsolitteraten hilser dere,  og gratulerer med dagen! På forskudd. Jeg er faktisk for gammal for dette styret. Kanskje det går over, hvis jeg går i barndommen?

Blir det for mye støy? For mange barn ? OK, skriv! eller les en bok !
Skål!

3 kommentarer:

  1. Jeg for min del har utsatt dagen til 17.juni...
    Altfor rabiat vær her på vestlandet til å feire noe som helst!
    Jeg skal lese bok, om ikke hele så ihvertfall store deler av dagen :-)

    SvarSlett
  2. Flott; Kindlejoy. Kan man rett og slett utsette hele saken ?! God 17. juni !

    SvarSlett

Nei, ikke nøl, men skriv en riktig god kommentar !