lørdag 21. august 2010

Film på tv ikveld

Flere filmer å velge mellom ikveld. Du kan f.eks. se Den store Gatsby ved midnatt på norsk TV2. Men den husker jeg så godt, at jeg nok heller skal bivåne:
TVNorge kl 21.30: Illusjonisten
(The Illusionist) Amerikansk drama 2006. Magikeren Eisenheim lever i Wien på begynnelsen av 1900-tallet og forelsker seg i en kvinne som ligger langt over ham på den sosiale rangstigen. Da hun forlover seg med kronprinsen av Østerrike, bruker Eisenheim sine evner for å frigjøre henne og undergrave stabiliteten til kongehuset. Medvirkende:Edward Norton, Jessica Biel, Paul Giamatti. Regi:Neil Burger. (11. år)

4 kommentarer:

  1. Javel. Jeg så såvidt Johnny Depp der, og skrudde av. Han er så ... endimensjonal. Og filmen så jeg aldri (men jeg hadde hverken anledning eller planer om det heller).
    Kanskje er den bra, kanskje ikke.
    Men det er Hitchcock ikveld!

    SvarSlett
  2. Og da så du feil. Johnny Depp var IKKE der.

    SvarSlett
  3. Nei, nei. Jeg så Johnny Depp på fjernsynet igår, men da var det nok en helt annen film, gitt.

    SvarSlett

Nei, ikke nøl, men skriv en riktig god kommentar !