fredag 6. august 2010

Et hjertesukk

I gamle dager - nærmere bestemt ifjor - kunne jeg få 8, 10, 12 kommentarer på et innlegg. Nå for tiden får jeg kanskje ett ! Dengang kunne kommentarene være både spirituelle og våkne, og jeg tenkte at duverden så kloke lesere jeg har der ute i bloggosfæren. Men hvor er de nå; disse mine skarpsindige, samtidige på Jorden ? Det var jo så oppmuntrende for en blogger å få respons, kan jeg huske.
Har dere forlenget sommerferien ? Skal det være sånn ut året, kanskje.

5 kommentarer:

  1. Jeg vet ikke hva det kommer av – jeg leste ikke her i fjor, men jeg er jo heller ikke så veldig aktiv kommentator. Henger med på RSS likevel, da!

    SvarSlett
  2. Du må nok konvertere til "Rosabloggismen"; da får du mange lesere, da (og dertilhørende kommentarer)!
    Blogg om kjolen din, om balsamen du bruker, tannkremen, spraytan-merker osv.

    Hilsen 1 stk. "Sjeldnere enn rosa svaner".

    SvarSlett
  3. Jeg leser og kommenterer noe - men sjeldent våkent og spirituelt. Men jeg går ikke glipp av blogginnleggene dine. Du bare vet det ikke. Lesere av blogger er ofte usynlige gjester.

    SvarSlett
  4. Knirk: Åjoda. Du er så våken,så!
    Sjeldnere: Hva med et kompromiss? En rosa bokblogg.

    SvarSlett
  5. Ja, hvorfor ikke? Om viktige bøker innen genren "letteratura rosa" som man kaller den i Italia. Her i Norge er termen "chick lit", selvfølgelig - vi er jo internasjonale så det holder. Gi den et norsk navn, f.eks. "ungpike-litteratur" og man får likestillingsministeren og Ottar på nakken. Alt går bedre på engelsk!

    SvarSlett

Nei, ikke nøl, men skriv en riktig god kommentar !