lørdag 30. mai 2009

Meningsmålingen


Meningsmålingen er dermed over. (Jeg er ikke sikker på hvordan dette funker, men antar at alle nå kan se resultatene?)
Syns det var sporty at så mange gadd å delta. Ble litt overrasket over utfallet.
F. eks at såpass mange av Dipsolitteratens lesere allerede er forfattere. Natuligvis syns jeg det er ålreit at en blogg som stort sett handler om bøker og forfattere, blir lest av proffer. Jeg tolker det dithen at mine innlegg ikke bare inneholder sludder og fjas.
Vanskelig å tolke de andre svarene, men merker meg de mange som sier de "ALDRI" vil gi seg. Flott, det! En annen holdning vil jo også være umulig, for den som vil lykkes.
Jeg tror jeg fikk ærlige svar på en litt uvanlig rundspørring. Men la oss for all del ikke ta dette for seriøst, heller. Med hele trettiåtte deltagere, kan vi neppe lage en statistikk gjeldende for hele det skrivende Norge.
La oss nøye oss med å si at det viser en tendens.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nei, ikke nøl, men skriv en riktig god kommentar !