torsdag 16. april 2009

Lettjente penger


Som folk flest, får jeg mye rart i E-posten:
"NORSTAT, selskapet bak panel.no, inviterer sine medlemmer i Oslo og omegn til en gruppesamtale om telecom. Samtalen tar cirka 1,5 timer og som takk for hjelpen får du et universal gavekort til en verdi av 400,-. Selve testen foregår i Oslo sentrum mandag 27. april.
Vi vil gi deg full informasjon om undersøkelsen over telefon, så hvis dette er av interesse ber vi deg sende en mail hvor du svarer på følgende spørsmål:
Har du fasttelefon i husstanden og evt. hvilken leverandør av fasttelefon har husstanden?
Har du egen mobiltelefon og evt. hvilken leverandør av mobiltelefoni har du?
Har du bredbånd i husstanden?
Har du feriehus/leilighet/hytte i Sverige eller har du planer om å kjøpe fritidsbolig i Sverige?
Hvis du har barn, i hvilken alder er barnet(a)?
I tillegg ønsker vi at du har med følgende opplysninger når du svarer:
Din alder?
Navn og telefonnummer?

Med vennlig hilsen
panel.no"


Å få 400,- for en samtale på halvannen time, høres ut som en god deal, hvis jeg allikevel skal til Tigerstaden den dagen.

2 kommentarer:

  1. Jeg tror nok den godeste Dipsolitteraten burde tenke seg om både en og femten ganger. Jeg slo nemlig til på et slikt tilbud en gang. Jeg skulle delta på en gruppesamtale om snus. Gavekort og tre bokser snus var jo en god deal for Oia som den gang var student (og dermed relativt blakk). Resultatet var selvfølgelig at jeg fikk telefoner og e-post VELDIG ofte i flere år etterpå.

    SvarSlett
  2. Ja, det kan jeg tenke meg var ganske irriterende. I flere år attpåtil.
    Og nei; jeg stilte ikke opp.

    SvarSlett

Nei, ikke nøl, men skriv en riktig god kommentar !