torsdag 11. september 2008


Sannelig har jeg ikke vunnet penger på nett igjen!
Denne gang av British National Lottery. Navnet virker jo pålitelig nok, men jeg stiller meg skeptisk til mailen allikevel.
Ingenting er gratis, ikke engang i cyber, er min nedslående erfaring. Selvfølgelig kunne jeg ha trengt noen ekstra pund, så det er dårlig gjort å holde meg for narr på den måten, vel!

"This has qualified you to claim the total cash prize Of £753,437 in cash credited to file KTU/9023118308/03. This is from a total cash prize of £7,534,370.00 shared amongst the first ten (10) lucky winners in this category B. Your winnings will be issued to you as soon as our claims department verify your winning after you might have filled thepayment processing form below."

1 kommentar:

  1. Jeg også vinner enorme beløp hele tiden. Paradoksalt nok kaster det sannsynligvis mer av seg å sitte her og oversette.

    SvarSlett

Nei, ikke nøl, men skriv en riktig god kommentar !