onsdag 23. juli 2008

"Fantastiske fortællinger"


Det går for tiden en danskprodusert serie på både svensk og norsk TV, som heter Fantastiske fortællinger. Er det noen der ute som har sett den?
Meget mulig at dette er repriser, men jeg har ihvertfall ikke sett det før.
Programidéen synes jeg var interessant: Hvordan jobber en skjønnlitterær forfatter, hvis han/hun må skrive under press? Dvs. med deadline; et TV-team fotfølger deg; osv. Nåja, du kan lese mer på seriens hjemmeside, som du finner HER.
Du burde ta en titt på det programmet, hvis du som jeg, tilfeldigvis skulle sitte i TV-stolen en dag det går på lufta.
PS. Jeg kjenner ingen av de 9 danske, etablerte forfatterne som figurerer i serien. Men hva vet vel jeg! Klarer knapt nok å følge med i den norske samtidslitteraturen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nei, ikke nøl, men skriv en riktig god kommentar !