onsdag 25. november 2009

Tenker unødig høyt...


Jeg registrerer at jeg får stadig flere "følgere", til tross for at jeg skriver stadig mindre! Hvordan skal jeg tolke det? Nei.
Hyggelig med ros, forresten. Men skeptisk til engelskspråklig panegyri (bare brifer litt med fremmedord), for hva kan glede en amerikaner/brite ved min blogg? Jeg trodde jeg skrev norsk, - så feil kan man ta.
Og om jeg skriver lite, så leser jeg desto mer av dere andre . I tillegg leser jeg inkassovarsler, utkastelsesordre, refusjoner og annet snadder. Ikke direkte balsam for sjelen.
Men det er ikke så ille; en bekjent ved navn Bache-Gabrielsen får meg som regel på rett kjøl.

PS. Idag henger de opp "julegata" her i småbyen. Det ser merkelig ut i dette været. Men de vise menn i kommunen har vel en kalender å følge?

1 kommentar:

  1. Det finnes kanskje en og annen engelsktalende der ute som snakker norsk? Og som har utbytte av å følge deg :-) På lik linje med oss andre følgere.

    SvarSlett

Nei, ikke nøl, men skriv en riktig god kommentar !