lørdag 17. oktober 2009

Bokelskere


Denne kommentaren fra Hilde har ligget i boksen sin siden 27. september, forsømt og oversett. Jeg svarte på mail igår og meldte meg inn på nettstedet bokelskere.no idag. Det ser veldig ålreit ut, og er hva det utgir seg for å være; et møtested og forum for bokelskere.
Nå som jeg er blitt medlem der, kunne jeg ha tenkt meg å invitere flere av mine faste lesere & medbloggere. Men det viser seg at de færreste har lagt ut mail-adresse på bloggen. Forståelig nok, kanskje.
Uansett, - jeg limer inn Hildes kommentar her, så kan den som føler seg kallet sende et livstegn til henne. Så treffes vi kanskje der?
En bokelsker går aldri til sengs alene heter det i et kjent sitat. Jeg håper at du har lyst til å bli bokelsker og besøke et nytt norsk nettsted som heter nettopp bokelskere.no
Nettstedet er i slutten av testfasen, og innspill fra lidenskaplige lesere som deg er kjærkomne.
Dersom du er nysgjerrig og har lyst til å bli med, kan du sende en e-post til hilde.nesse@gmail.com så skal jeg sende deg en link som gir dere adgang!

Inspirert hilsen fra
Hilde B. Nesse
PS. Nettstedet har flere funksjoner, f.eks. diskusjonsforum som jeg sikkert kommer til å bli med på etterhvert, men jeg ble overrasket over hvor lett det var å katalogisere egen boksamling der. Ligner litt på Librarything, bare enklere. Det kommer jeg til å benytte meg av, så jeg endelig får litt orden i sysakene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nei, ikke nøl, men skriv en riktig god kommentar !