søndag 2. september 2012

Mitt "bibliotek"

Det var så lite respons på dette innlegget, så jeg prøver pånytt:

I 2009 oppfordret jeg dere til å sende inn bilde av bokhyllene deres. Det var noen som tok imot den utfordringen, mens andre unnskyldte seg med at de var på flyttefot; ikke hadde kamera som funket, osv.  Under ser dere hvordan det så ut hos meg for 3 år siden. Når jeg sammenligner de to bildene, kan jeg med hånden på hjertet, si at jeg ikke har gått helt berserk når det gjelder bokkjøp. Men 4 Billy har blitt til 5, bøkene står mye tettere sammen og jeg har måttet ta i bruk øverste hylle (med bokstøtter).
Har det forandret seg mye hos deg på disse tre årene ?







Sånn ser det ut idag:



Jeg blir direkte glad hvis du igjen kan legge inn et bilde av boksamlingen din !



---

6 kommentarer:

  1. Det ser veldig bra ut. Jeg liker de røde hyllene dine!

    Mine ser du her:
    http://elbakken.blogspot.no/2012/02/ny-leilighet-nye-hyller.html
    Har nok kommet litt mer inn i dem siden jeg tok bildet i februar, men ikke så mye at inntrykket er totalt forandret.

    SvarSlett
  2. Endelig en kommentar; takk for den, Elisabeth ! Og lesekroken din er blitt veldig fin !

    SvarSlett
  3. Skrivebordet ser fortsatt ryddig ut.

    SvarSlett
  4. Vel, nå ser man jo ikke skrivebordet på det nye bildet.

    SvarSlett
  5. Sorry, sånn går det når man ikke leser skikkelig. Jeg trodde det var to bilder fra samme rom, men det er altså før og etter. Fortsatt fint og velordnet, men man ser de første symptomene på plassmangel.

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Nei, ikke nøl, men skriv en riktig god kommentar !