onsdag 1. august 2012

I småbyen

Svar på Quiz (Fra TV´ens barndom): 1) Inspisient. 2) Peter Falk. 3) Francis Bull. 4) Per Hafslund 5) Ingrid Espelid Hovig. 6) Haagen Ringnes. 7) 1982. 8) Sten Broman. 9) Agnar Mykle. 
10) "Derrick". 






Drøbak er småbyen med de mange spise- og skjenkesteder. Idag har jeg ruslet rundt i gatene med nytt kamera og knipset hele 18 vannhull i sentrum.
Jeg er langtfra fortrolig med kameraet ennå, men det ble da bilder av det.

I rettferdighetens navn, burde jeg ha tatt bildene på en lys og fin lørdagskveld, og ikke en grå onsdags ettermiddag. Men, men... det øste jo ned på lørdag også.
Pokker ta denne sommer´n !

3 kommentarer:

  1. Drøbak er et sted jeg kjører forbi.. Det ser ut for at jeg har gått glipp av noe! Kanskje engang :) Skål for sommer'n - så kommer'n ;)

    SvarSlett
  2. KindleJoy: Drøbak er da ikke et sted man kjører FORBI ! Dette har du misforstått...

    SvarSlett
  3. Og skåle gjør jeg rett som det er; bli´kke sommer av det, men litt lysere og lettere til sinns.

    SvarSlett

Nei, ikke nøl, men skriv en riktig god kommentar !