tirsdag 6. desember 2011

Til mine lesere



Det rare oppsettet i intervjuet med Nils Nordberg er herved rettet opp. Du burde gi det en ny sjanse, for det er en mann som er vel verdt at lytte til.
Jeg var uten nettforbindelse i 14 dager, og det var vanskelig at blogge fra biblioteket. Min egen laptop vil ikke starte. Problemet oppsto da jeg skulle oppdatere Norton. Burde ikke ha gjort det.
Jeg har hentet fram igjen den bittelille Acer Aspire One, som ihvertfall er bedre enn ingenting. Jeg hadde nesten glemt at den var plassert innerst i boden.Helt knirkefritt gaar det derimot ikke.

Nu skriver jeg at eller aa og nu pga. at jeg mangler de tre norske bokstavene som f.eks. det engelske alfabetet klarer seg godt uten. Jeg savner dessuten sp;rsm[lstegn, tankestrek, utropstegn, kolon og paranteser m.m. Denne maskinen vil heller ikke at jeg svarer paa kommentarer i egne eller andre bloggeres innlegg.
Bloggingen blir dermed ganske begrenset.
Dere er herved orientert. Utropstegn.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nei, ikke nøl, men skriv en riktig god kommentar !