tirsdag 3. mai 2011

En fascinerende dokumentar om Malcolm Lowry

For etpar år siden lå det noen videosnutter på YouTube, klipp på en 10-12 minutter fra den Oscar-nominerte dokumentarfilmen Volcano: An Inquiry into the Life & Death of Malcolm Lowry. Så plutselig en dag var disse klippene borte vekk.

Men nå, mine kjære bloggvenner, har jeg funnet en lenke til hele filmen (lengde 100 min.).
For guds skyld - eller for din egen - se den filmen!
Enten du har lest Malcolm Lowrys Under vulkanen eller ei, så vil du ha utbytte av denne opplevelsen.
Richard Burton leser utdag fra boka. Ingen kunne ha gjort det bedre.
Filmen finner du her.
(Hadde mye trøbbel med å få lagt inn koblingen, - men nå håper jeg den funker ?)
       

1 kommentar:

  1. Dipso - hvor ble det av de morsomme intervjuene med bloggerne? Jeg tenkte du skulle ta alle sammen på rekke og rad. Jeg gleder meg. Vil du ha tips om hvem vi har lyst til å lese om? Jeg kan sende deg en laaaang oversikt.

    SvarSlett

Nei, ikke nøl, men skriv en riktig god kommentar !