onsdag 20. januar 2010

Mammutsalget


(Ja, jeg vet at det ikke er en mammut, - men den misfornøyde katta har illustrert mammutkatalogen her hos meg tidligere, så det er blitt en aldri så liten tradisjon.)
Duverden som tiden går. Den går forresten ikke, men styrter avgårde som ville hester. Det er snart tid for Mammutsalg igjen. Den 1. februar er Mammutkatalogen tilgjengelig på nett.
Jeg skulle gjerne ha lagt ut en kobling, men får ikke koblet meg på selv. Linken er ødelagt. Men ad omveier, bør det la seg gjøre å bestille katalogen. Enten nett- eller papir-utgave. Jeg foretrekker det siste. Riktig trivelig å bla i den blekka, og krysse av hva man ønsker seg.

3 kommentarer:

  1. Jeg koser meg alltid også med penn og papirutgaven av Mammutkatalogen.

    SvarSlett
  2. Eg får alltid kribling i magen når det er mammutsal. Det er også ein tradisjon.

    SvarSlett

Nei, ikke nøl, men skriv en riktig god kommentar !