tirsdag 14. juli 2009

Meningsmålingen


I en ukes tid har jeg hatt en meningsmåling her på bloggen. Jeg stilte spørsmålet Hvor mye tid bruker du på egen og andres blogg?

22 sjeler tok seg tid til å svare.

14 stk (63%) bruker 1-3 timer hver dag på blogging. 7 stk (31%) bruker under en time. Og en enslig sjel (4%) bruker 3-5 timer. Ingen bruker mer enn 5 timer daglig på egen og andres blogg.

Mange har skrevet at bloggen er en tidstyv. Det kan den være. Men jeg syns allikevel at det er en meningsfull bruk av tiden. Jeg lærer noe stadig vekk av andres blogger, og er mer oppdatert på emnet litteratur enn på lenge.

Men jeg har tenkt å skjerpe meg. Benytte tiden mer effektivt og ikke bruke mer enn halvannen time daglig på "egen og andres blogg".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nei, ikke nøl, men skriv en riktig god kommentar !